lördag 11 juni 2011

Nyuppstart

På allmän begäran gör jag ett försök att starta upp denna blogg igen efter en lång tids inaktivitet.

Orsaken till inaktiviteten är tidsbrist. Nu handlar tidsbrist främst om prioritering så jag får skylla på min Iphone istället då denna apparat är vanebildande främst då tillsammans med Facebook.

För närvarande befinner jag mig i Nässjö där jag lider av min "arbetsskada" ( de tidiga mornarna i veckorna gör att jag vaknar före 6 även på helgerna). Här i Nässjö skall helgen tillbringas på ett vuxenläger där jag skall försöka lära mig att spela bowling under ledning av landslagstränarna Eva Larsson och Mats "klossen" Olsson. De kommer få jobba hårt med mig och de andra 23 deltagarna ;).

Det skall bli kul att stå på andra sidan och enbart vara elev. Intressant att få uppleva ett läger från den synvinkeln.

För att djävlas lite extra med tränarna har jag dagen till ära tagit fram en T-Shirt med följande text:



Om det syns dåligt så är texten "Tränad av Eva Larsson med klot borrade från GAPS".

GAPS är en klotshop som drivs av Klossen och Micke Ahlqvist och enligt min mening så är de Sveriges bästa klotborrare.

Får se hur länge det dröjer innan de ber mig byta tröja för att slippa den negativa reklamen.

Nej, nu är det dags att försöka somna om för att uthärda en kurrande mage som väntar på att hotellfrukosten skall öppna.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: